Geoblog.pl    alaska    Podróże    Asia 2010    Skaly we mgle

Skaly we mgle

Wietnam
Wietnam, Ha Long Bay

Dalej nie za bardzo mam czas aby rozwinac ten watek bo dzisiaj czyli 19.03 jade do SaPa, znowu nocnym pociagiem, mam nadzieje ze tym razem z mniejszymi przygodami.
Ale jeden nowy wpis jest dosc obszerny, wiec mam nadzieje ze mi wybaczycie, a jutro jak dorwe jakiegos kompa (niestety nie moge umieszczac tutaj wpisow ze swojego telefonu), postaram sie nadrobic.

Kompa na spokojnie udalo mi sie dorwac po 6 dniach, ale skoro obiecalam to uzupelniam. Wycieczka do Halong Bay byla bardzo spokojna, dobrze zorganizowana i w jak najbardziej przyzwoitych warunkach. Nocowalam jedna noc na statku i w zwiazku z tym, iz nie bylo innych samotnych podroznikow dostalam samodzielny pokoj bez dodatkowej oplaty. W ciagu dnia zwiedzalismy jaskinie na jednej z wysp a potem plywalismy na kajakach. Wieczorem, po kolacji nie obeszlo sie bez wieczoru z karaoke, co bylo zabawne w tak miedzynarodowym i zroznicowanym wiekowo towarzystwie.
Podczas tej wyprawy zaprzyjaznilam sie z para Francuzow, ktorzy pomagali mi obalac mity o tym, ze Francuzi nie umieja i nie chca mowic po angielsku. Wspolnie doszlismy do wniosku, ze kazdy z nas woli rozmawiac w jezyku, w ktorym czuje sie pewniej, dlatego ja rozmawialam z nimi po angielsku, bo moj francuski kosztowalby mnie o wiele wiecej wysilku.

Zatoka jest przepiekna, tylko niestety ja nie trafilam z pogoda i widocznosc nie byla najlepsza, przez to zdjecia sa takie sobie. Mialam zamiar kupic pocztowki z jakimis pieknymi zdjeciami stamtad, ale ostatecznie porzucilam ten pomysl.